Bokning besök eller skuggning

Vill du träffa någon av oss för ett enskilt samtal? Eller vill du följa en av våra elever en dag på skolan - så kallad elevskuggning? Då har du kommit rätt.

Kontakta rektor Björn: bjorn.winblad@molndal.se, SMS/tel: 076-841 35 12
Kontakta rektor Kjell: kjell.hemmingsson@molndal.se, SMS/tel: 072-395 31 02

Du kan också boka genom att fylla i formuläret så blir du kontaktad inom kort.

Vad vill du boka? * (obligatorisk)
Vad vill du boka?

När börjar du gymnasiet? * (obligatorisk)
När börjar du gymnasiet?

Vi sparar endast dina personuppgifter under den tid vi behöver för att kunna ge dig bästa möjliga service. Mer information om hur dina personuppgifter hanteras hittar du på molndal.se/personuppgifter.

Krokslättsgymnasiet är en bra skola med suveräna lärare. Det är också en skola där ingen är ensam. Alla är med alla, vilket är superskönt. Vi hjälper varandra och alla klasser har bra sammanhållning. Helt enkelt en lugn och trivsam skola med dunderlärare.

Casper, 2021

Jag valde Krokslättsgymnasiets lärlingsprogram då man går lite i skolan och jobbar mycket praktiskt. Det passar mig bäst!

Saga, 2021

På Krokslättsgymnasiet har vi riktigt bra lärare som vill se dig lyckas! De tar hänsyn till om du behöver extra stöd eller hjälp. Du får alltid hjälp om du har det svårt eller inte förstår en uppgift.

Khadija, 2021

Det här är en skola med framförallt yrkesförberedande program, vilket passar mig. Att du både kan ha praktik och vara i skolan tycker jag är bra. Du får inblick i ditt kommande yrke och en värdefull och lärorik tid i skolan.

Jakob, 2021